NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.
Forum Discussion
djefker
Apr 23, 2023Follower
rbr 20
Bonjour mon rb 20 est configuré en mode AP
Je veux partager mon réseau invité, mais le problème est que la case est cochée et grisée celle qui permet de ne pas partager son réseau local
comment puis-je faire Merci d'avance
1 Reply
- michaelkenwardGuru - Experienced User
While there are some cunning linguists here, you might do better to seek help in your language community.
try:
Français - NETGEAR Communities