NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.
Forum Discussion
Paul-Jan
Aug 11, 2019Tutor
Firmware Version V1.0.9.88_10.2.88 drama
Deze update is een drama. Heb getracht deze ongedaan te maken maar dat lukte zelfs niet ! na een uur was de Router nog steeds bezig met installeren van de eerdere firmware. Uiteindelijk de router uit...
FrankHe
Aug 12, 2019NETGEAR Employee Retired
Hallo Paul-Jan,
Kun je me je contactgegevens en het serienummer via PM sturen, zodat onze ondersteuning contact met je kan opnemen?
Vriendelijke groeten
FrankHe
NETGEAR Community
- Paul-JanAug 12, 2019Tutor
Dank voor de reactie, ik ben net de hele morgen bezig geweest met de Router; een harde reset... dus weer wel even wat werk !
(zie voor Router info de bijlage)
Alles lijkt nu weer normaal te werken behalve:
De apparaatnaam veranderen / aanpassen werkt niet in "Aangesloten apparten" en ook niet in de "Toegangscontrole"
Ook bij "aangesloten apparaten" is het niet mogelijk om iets aan te passen, dan geeft de Router een foutmelding "invalid model name.(symbol)"
Als een nieuw app. geen naam heeft is het ook niet mogelijk om een naam toe te kennen.
Ik heb nog niet geprobeerd om een "nieuw app" toe te kennen aan de Router, dit gaf namelijk ook problemen.
- Paul-JanAug 12, 2019Tutor
Fout melding, maakt niet uit wat je wil wijzigen, niets "pakt"...
Ook de Email werkt niet, de gegevens blijven wegvallen. Alle velden elke keer weer helmaal leeg na update van de pagina.