NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.
Forum Discussion
Steven200
Sep 01, 2020Follower
Internet valt regelmatting weg
Hoi allemaal, Ik heb problemen met mijn ORBI RBR50. Het internet valt regelmatig weg op mijn laptop. Zowel als ik via WIFI of Wired ben verbonden. Wanneer ik mijn laptop opnieuw opstart is het ...
ChrisCox1952
Nov 02, 2020Guide
Hier hetzelfde probleem, zowel wifi als bekabelde verbinding valt regelmatig ( enkele malen per dag ) weg, en herstelt zich dan weer vanzelf. Contact gehad met Ziggo, en medewerker Klantservice geeft aan dat hij bij het uitlezen van modem fouten ziet, hiervoor komt monteur 09.11.
Ik weet dus niet of het nu bij Ziggo of bij Netgear ligt, maar houd me aanbevolen voor oplossing welke ik zelf kan uitvoeren
ChrisCox1952
Nov 03, 2020Guide
Even Update mbt Netgear, heb gisteren contact gehad met medewerker service, deze kon zien dat ik niet de laatste firmware had. Het rare was dat ik deze ook niet automatisch kon downloaden, dit met zijn ondersteuning dus handmatig gedaan ( nu versie 2.6.1.40) vanaf die tijd (nog) geen uitval gehad. toch maar niet te vroeg juichen. Houd community op de hoogte
- wbreemanNov 03, 2020InitiateHi, I have the latest update but still same problems
- KathyVdBNov 11, 2020Aspirant
Hi kan je mij zeggen welk nummer je gebeld hebt voor je support ? Ik heb hetzelfde probleem met mijn Orbi RBR50 v2 : internet valt de hele tijd weg, en het ligt niet aan Proximus want TV en zo doen het prima.
Sinds je firmware update naar 2.6.140 is het probleem bij jou opgelost ?
dank.
- PatrickvgDec 18, 2020TutorBeste
Ik had tot voor kort exact hetzelfde probleem. Heb 1 router en 3 satelieten, nu heb ik sinds 1 week nu alles overgezet op firmware v 2.6.1.40 en nu heb ik nergens meer last van. Het lijkt erop dat het zich loont om de firmware te upgraden. Je moet dit handmatig doen, anders krijg je het niet. Succes
Patrick- PaasHaasDec 18, 2020Initiate
Hier ook hetzelfde .
3 weken geleden de update 2.6.1.40 geinstalleerd.
heb het probleem niet meer gehad.
- KathyVdBNov 11, 2020Aspirant
hoi ik heb hetzelfde probleem ... is het bij jou opgelost sinds de update naar 2.6.1.40 ?
kan je me het nummer geven van de supportafdeling, als ik de update alleen zo kan krijgen?
dank.
- ChrisCox1952Nov 14, 2020Guide
Ik heb contact gestart via Netgear support website, kreeg daarna vrij snel reactie van service medewerker
Netgear Technical Support
http://support.netgear.comSoirry dat antwoord even op zich heeft laten wachten, was verhinderd