NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.
Forum Discussion
Steven200
Sep 01, 2020Follower
Internet valt regelmatting weg
Hoi allemaal, Ik heb problemen met mijn ORBI RBR50. Het internet valt regelmatig weg op mijn laptop. Zowel als ik via WIFI of Wired ben verbonden. Wanneer ik mijn laptop opnieuw opstart is het ...
ChrisCox1952
Dec 19, 2020Guide
HI Patrick
Ik heb de update gevonden, maar kan handleiding hoe handmatig te updaten niet vinden, heb jij daar iets van gevonden?
groet
Chris
Patrickvg
Dec 19, 2020Tutor
Hoi Chris,
Hieronder de link
Succes
Patrick
"How do I check and manually update the firmware on my Orbi satellite? | Answer | NETGEAR Support" https://kb.netgear.com/000037217/How-do-I-check-and-manually-upgrade-the-firmware-on-my-Orbi-satellite
Hieronder de link
Succes
Patrick
"How do I check and manually update the firmware on my Orbi satellite? | Answer | NETGEAR Support" https://kb.netgear.com/000037217/How-do-I-check-and-manually-upgrade-the-firmware-on-my-Orbi-satellite
- ChrisCox1952Dec 19, 2020Guide
Dank je wel Patrick
Groet
Chris
- Raymond3764Feb 04, 2021Tutor
Ook ik heb helaas het probleem, al enige tijd. Ben even kwijt wat mijn vorige firmware verdie was. Draai nu de nieuwste, V2.7.2.104, daarmee is het in ieder geval niet verholpen.
Is het bevestigd dat het met de 2.6.1.40 versie niet meer voorkomt? Dan zal ik hem proberen te downgraden.
Heb ook nog een andere vraag: hebben jullie ook het probleem dat je zowel op de webpagina als in de app niet alle verbonden apparaten weergegeven worden?- PatrickvgFeb 04, 2021Tutor
Beste
Ik draai nu inderdaad nog op 2.6.1.40 en ik kan zeggen dat het bij mij wel een heel stuk beter werkt. Heel soms valt de verbinding op wifi met mijn laptop even weg. Nu weet ik niet of dat misschien ook aan de laptop kan liggen. Maar in zijn algemeen, viel de verbinding tussen de sattelieten voorheen vaker weg en die is nu vrij stabiel.
Bedankt voor je bericht, dan kan ik misschien beter op deze versie blijven voorlopig.
gr