NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.
Forum Discussion
Steven200
Sep 01, 2020Follower
Internet valt regelmatting weg
Hoi allemaal, Ik heb problemen met mijn ORBI RBR50. Het internet valt regelmatig weg op mijn laptop. Zowel als ik via WIFI of Wired ben verbonden. Wanneer ik mijn laptop opnieuw opstart is het ...
Marcov01
Aug 15, 2021Initiate
Hi ik heb dit probleem ook gehad
Probleem kan zijn dat je ziggo modem niet in bridge mode staat. Dan heb je 2 routers achter elkaar dit levert ipadres problemen op.
De oplossnig was alles aansluiten op de ziggo modem(bridged) technicolor TC7210 / gele(internet)
20210815_113649.jpg
20210815_113732.jpg
poort 1. Anderekant van de kabel in de gele(internet) poort van je Orbi En dan de resetknop van de ziggo modem minimaal 10 seconden indrukken. De lampjes voor op gaan knipperen en de modem start op nieuw op.
Let wel de ziggo modem is door ziggo in bridge stand gezet dit kun je niet zelf doen hier voor bel je met ziggo
Probleem kan zijn dat je ziggo modem niet in bridge mode staat. Dan heb je 2 routers achter elkaar dit levert ipadres problemen op.
De oplossnig was alles aansluiten op de ziggo modem(bridged) technicolor TC7210 / gele(internet)
20210815_113649.jpg
20210815_113732.jpg
poort 1. Anderekant van de kabel in de gele(internet) poort van je Orbi En dan de resetknop van de ziggo modem minimaal 10 seconden indrukken. De lampjes voor op gaan knipperen en de modem start op nieuw op.
Let wel de ziggo modem is door ziggo in bridge stand gezet dit kun je niet zelf doen hier voor bel je met ziggo
- Richard_BokmaAug 15, 2021Aspirant
Beste Marcov01,
Hiervoor had ik al een netgear Nighthawk dus router van ziggo stond al in bridge mode!
Het probleem is al verholpen door Netgear. Zij hebben de router omgewisseld en hierna beter internet dan ervoor!
Maar bedankt voor je feedback!