NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.
Forum Discussion
Speksjans
Jun 26, 2019Star
R7000 connectie problemen
Hallo, Ik heb connectie problemen met de R7000 sinds ik op de laatste firmware V1.0.9.64_10.2.64 De wifi verbiding valt weg gedurende de dag en telkens als een device (iemand komt thuis en smartpho...
FrankHe
Jun 27, 2019NETGEAR Employee Retired
Hallo Speksjans
Welkom bij de NETGEAR-community.
Kun je alsjeblieft even teruggaan naar de vorige versie? Om hier te vinden
Onze ontwikkelaars werken aan het oplossen van dat probleem.
Vriendelijke groeten
FrankHe
NETGEAR Community
- SpeksjansJun 27, 2019Star
Hallo Frank,
Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat er aan dit issue wordt gewerkt!
Is er een voorzichtige planning bekend van een nieuwe firmware release?
Ik ga terug naar een oudere versie van firmware om weer een stabiel netwerk te krijgen.
- SpeksjansJul 05, 2019Star
Hallo,
Ik zie dat er een nieuwe firmware versie beschikbaar is 1.0.9.88.
Is in deze firmware vesie ook het connectie issue opgelost? Ik kan dit niet specifiek uit de release notes halen.
- Kneh59Sep 08, 2019Guide
Ik heb sinds de installatie van Firmware R7000-V1.0.9.88_10.2.88 nog steeds connectieproblemen.
De verbinding met internet wordt random bijn elke dag verbroken en dan moet het modem gereset worden door de voedingsspannning even te onderbreken.Wanneer gaat Netgaer dit fixen?
Henk
- Benvan68Mar 26, 2020Guide
Hallo, de 5Ghz band valt telkens met regelmaat weer weg .
Ivm Corona virus moet ik nu wel thuiswerken, is er inmiddels misschien al een structurele oplossing. Want het gaat alleen tijdelijk goed na algehele reset van dit model router !
Het is echt geen werken zo.
Graag uw antwoordt,
Mvrgr.
Ben Ros
- Kneh59Mar 26, 2020Guide
Beste Ben,
Blijkbaar heeft Netgear nog steeds geen goed werkende Firmware.
Ze hebben blijkbaar liever dat je een nieuwe router koopt.
Alleen snappen ze denk ik niet dan wanner er geen support meer wordt gegeven klant niet zo gauw een Netgear router meer zullen kopen.
Wanneer je een Firmware update geeft die blijkbaar achteraf niet goed blikt te werken kun je deze Firmware toch op zijn minst contoleren en opnieuw ter beschikking stellen.
Je kunt wel downgraden naaar een ouder versie maar dat komt de veligheid zeker niet ten goede.
Daarom heb ik besloten de router niet meer te gebruiken en heb een andere gekocht.
Succes verder.
Groeten,
Henk
- Benvan68Mar 26, 2020Guide
Dag Henk,
Bedankt voor je reply en ik denk dat ik het niet anders dan met je eens kan zijn.
Toch ben ik wel benieuwd welke keus je hebt gemaakt.
Ondanks dat dit model router altijd goed heeft gedraaid maar sinds een jaar niet meer zoals verwacht, rest mij niets anders dan ook voor een ander te moeten kiezen, vooral wanneer je in een tijd zit dat werken op afstand wordt afgedwongen.
Omdat je in de Zorg werkt met alle risico's van dien, jammer dat Netgear hier verder niets meer mee doet.
Ik wens jouw ook alle succes in de toekomst, bye bye!
Ben