NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.
Forum Discussion
Speksjans
Jun 26, 2019Star
R7000 connectie problemen
Hallo, Ik heb connectie problemen met de R7000 sinds ik op de laatste firmware V1.0.9.64_10.2.64 De wifi verbiding valt weg gedurende de dag en telkens als een device (iemand komt thuis en smartpho...
JohN__
Aug 21, 2019Tutor
Ik heb twee maal R7000 in bezit, één als router ander als AP. Beide geswitched en hetzelfde probleem, router is prima firmware is bagger. Als ik thuis kom van vakantie ligt er een Ubiquiti pakketje klaar om geïnstalleerd te worden. Helemaal klaar met alle Netgear zooi. Om de dag dat ding van de stroom af halen om te rebooten ben ik helemaal klaar mee.
Speksjans
Aug 22, 2019Star
Dat is grappig, ik ben ook overgestapt naar Ubiquiti sinds een week. Wel wat duurder maar draait als een tierelier... De client afhandeling gaat nu veel sneller en de speedtesten zijn veel constanter.
- Benvan68Aug 22, 2019Guide
Ik wil jullie alle bedanken voor julie reactie's en meedenken, het lijkt er inderdaad op dat ASUSwrt software zowel stabieler alsook een groter bereik heeft. Ik ga dit aankomende week verder testen en daarna mijn eigen router ook flashen naar de laatste firmware van Asuswrt.
Mvrgr.
Ben