NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.
Forum Discussion
Speksjans
Jun 26, 2019Star
R7000 connectie problemen
Hallo, Ik heb connectie problemen met de R7000 sinds ik op de laatste firmware V1.0.9.64_10.2.64 De wifi verbiding valt weg gedurende de dag en telkens als een device (iemand komt thuis en smartpho...
Benvan68
Sep 08, 2019Guide
Dag Henk,
Ik heb als laatste mn router gereset en opnieuw aantal instellingen uitgevoerd.
Router draait op dit moment 2 weken stabiel en dat heb ik sinds de problemen niet meer gehad. Het lijkt nu beter/goed te gaan.
Misschien een optie dit te proberen.
Mvrgr
Ben
Ik heb als laatste mn router gereset en opnieuw aantal instellingen uitgevoerd.
Router draait op dit moment 2 weken stabiel en dat heb ik sinds de problemen niet meer gehad. Het lijkt nu beter/goed te gaan.
Misschien een optie dit te proberen.
Mvrgr
Ben
Kneh59
Oct 16, 2019Guide
Hoi Ben,
Je meldt dat je een reset hebt gedaan, bedoel je daar een fabrieksreset mee?
Zo nee, welke instellingen heb je dan opnieuw gedaan?
Alvast bedankt voor je reactie.
Mvg,
Henk
- Benvan68Oct 16, 2019Guide
Hallo Henk,
Ik heb de reset knop gebruikt om de router te resetten en heb bepaalde instellingen opnieuw handmatig ingesteld. In tegenstelling tot mijn actie daarvoor (backup gemaakt en deze na reset gerestored) heb ik nu, vooralsnog, geen problemen meer. Dus schijnbaar zit er toch een verschil tussen beide. Hopelijk je hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Mvrgr.
Ben
- Louis55Oct 16, 2019Tutor
Hallo Ben. Ik ben een leek op dit gebied. Is alleen resetten naar fabrieksinstellingen voldoende?
Ik neem aan dat je wel op de laatste update van de firmware moet zitten,.
Want daar gaat het blijkbaar fout.
Gr. Louis
- Benvan68Oct 16, 2019GuideGoedenavond,
Dat klopt, na download en installatie vd laatste firmware heb ik de router gereset en opnieuw ingesteld. Daarna tot nu toe, geen problemen meer gehad.
Gr
B