NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.
Forum Discussion
Speksjans
Jun 26, 2019Star
R7000 connectie problemen
Hallo, Ik heb connectie problemen met de R7000 sinds ik op de laatste firmware V1.0.9.64_10.2.64 De wifi verbiding valt weg gedurende de dag en telkens als een device (iemand komt thuis en smartpho...
Benvan68
Mar 26, 2020Guide
Hallo, de 5Ghz band valt telkens met regelmaat weer weg .
Ivm Corona virus moet ik nu wel thuiswerken, is er inmiddels misschien al een structurele oplossing. Want het gaat alleen tijdelijk goed na algehele reset van dit model router !
Het is echt geen werken zo.
Graag uw antwoordt,
Mvrgr.
Ben Ros
Kneh59
Mar 26, 2020Guide
Beste Ben,
Blijkbaar heeft Netgear nog steeds geen goed werkende Firmware.
Ze hebben blijkbaar liever dat je een nieuwe router koopt.
Alleen snappen ze denk ik niet dan wanner er geen support meer wordt gegeven klant niet zo gauw een Netgear router meer zullen kopen.
Wanneer je een Firmware update geeft die blijkbaar achteraf niet goed blikt te werken kun je deze Firmware toch op zijn minst contoleren en opnieuw ter beschikking stellen.
Je kunt wel downgraden naaar een ouder versie maar dat komt de veligheid zeker niet ten goede.
Daarom heb ik besloten de router niet meer te gebruiken en heb een andere gekocht.
Succes verder.
Groeten,
Henk
- Benvan68Mar 26, 2020Guide
Dag Henk,
Bedankt voor je reply en ik denk dat ik het niet anders dan met je eens kan zijn.
Toch ben ik wel benieuwd welke keus je hebt gemaakt.
Ondanks dat dit model router altijd goed heeft gedraaid maar sinds een jaar niet meer zoals verwacht, rest mij niets anders dan ook voor een ander te moeten kiezen, vooral wanneer je in een tijd zit dat werken op afstand wordt afgedwongen.
Omdat je in de Zorg werkt met alle risico's van dien, jammer dat Netgear hier verder niets meer mee doet.
Ik wens jouw ook alle succes in de toekomst, bye bye!
Ben
- Kneh59Mar 27, 2020Guide
Beste Ben,
De keuze voor de nieuwe router is voor mij makkelijk vergaan.
Ik was jaren klant bij provider Caiway.
Door steeds meer storingen met internet en TV en een slechte klantenservice ben ik overgegaan naar de KPN.
KPN levert een modem/router met het totaal pakket mee, de zogenaamde Experia box.
Tot nu ben ik tevreden over de modem/router.
Mocht dit anders worden kan ik het modem in de zogenaamde bridge modus laten zetten waarddor ik achter het KPN modem een eigen router kan plaatsen.
Op deze site kun je veel informatie vinden over diverse routers. www.routershop.nl
Het is echt belachelijk dat Netgear haar klanten in de steek laat staan, zeker in deze tijd waar digitale communicatie erg belangrijk is.
Succes met het uitzoeken van een nieuwe router en sterkte de komende tijd.
Met vriendelijke groet,
Henk
- GrooferMar 28, 2020Aspirant
Ook ik ondervind de laatste paar maanden veel problemen met de internetverbinding en deze router.
Mijn ziggo modem staat in bridege mode. Ik heb hier jaren lang geen problemen mee gehad. Als het internet wegvalt moet ik de router even spanningsloos maken. Vervolgens heb ik weer internet verbinding. Hopelijk komen ze binnenkort met een nieuwe firmware. Anders zit er niets anders op dan een andere router kopen, maar dit wordt zeker geen netgear meer!.