NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.

Forum Discussion

ravaoo's avatar
ravaoo
Aspirant
Oct 07, 2024

rbr50 probleem en login werkt niet

Hoi,

Ik heb een RBR50 en een aantal satelieten. De RBR50 hangt aan mijn KPN modem. Nu zit er direct aan mijn KPN modem een nas (voor de snelheid van foto's etc. als ik via mijn mobiel benader) en zit mijn philips tv op de wifi via de orbi's. Nu ziet mijn tv de gedeelde mappen op mijn nas niet. Vreemd want als ik met een browser kijk op een ander apparaat dat met wifi van de orbi is verbonden, zie ik dat wel. Nu weet ik niet welk protocol de tv gebruikt en of het bijvoorbeeld niet over een hub (orbi naar kpn modem) kan. Te weinig verstand van. Ik wil de RBR controleren of die in AP mode of Router mode staat. Maar nu kom ik niet ingelogd. Ik kom met orbilogin.com steeds op de herstel wachtwoord pagina uit. 

twee vragen:

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem met het vinden van de gedeelde map? 

Weet iemand hoe ik wel in de RBR50 kan inloggen want de IOS app van ORBI heeft te weinig instelling mogelijkheden (wat onbegrijpelijk en jammer is)?

D  

2 Replies

• ravaoo's avatar
      ravaoo
      Aspirant

De wifi van het kpn modem staat uit. (heeft nooit aangestaan)