NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.
Forum Discussion
jo71hn
Jun 19, 2019Aspirant
Verbinding satellieten steeds weg
De router verliest steeds verbinding met 5 satellieten , vandaag alles gereset en het leek goed te gaan , nu een uur verder weer alles op offline , wie o wie kan helpen ??
jo71hn
Jun 21, 2019Aspirant
Hoi , heb gisteren getest met drie , nog steeds zelfde probleem , router weer opnieuw geïnstalleerd met slechts 1 satteliet ongeveer 15 meter van de orbi router en is al amberkleurig , wat zou ik nog kunnen fine tunen om betere dekking te krijgen? Het betreft oud huis met houten plafonds en weinig stenen muren ? Kan weinig vinden over de fijnere instellingen , wat ik begreep staat mesh ook standaard uit en lijkt het er ook dat de sattelieten zich verbinden ipv dat ze onderling verbinden ? Graag uw advies , groeten , john
FrankHe
Jun 21, 2019NETGEAR Employee Retired
Hallo jo71hn,
Voordat we verder gaan, heb ik een paar vragen.
Welke firmwareversie is er op de router en op de satelliet?
Wat u beschrijft, satelliet naar satelliet wordt Daisy Chain genoemd. In de instellingen van de router kunt u dit vinden onder Geavanceerde WiFi-instellingen
Als het is ingeschakeld, schakelt u het uit en test u het opnieuw.
Vriendelijke groeten
FrankHe
NETGEAR Community
- jo71hnJun 21, 2019AspirantHoi ,
Firmware V2.3.1.60 van de router , heb backhaul uitgezet , ga nu testen , de firmware van sattelieten kan ik niet vinden ! Heb nu ook een tweede satteliet er aan toegevoegd , laat je weten hoe het gaat ! Onder de optie van backhaul heb je nog drie opties mimu snelle roaming en nog 1 moeten die aan of uit ? Groeten , john- FrankHeJun 24, 2019NETGEAR Employee Retired
Hallo jo71hn,
Welke satellieten heb je? Ik moet dat weten, dus ik kan je de juiste frimwareversie vertellen.
Vriendelijke groeten
FrankHe
NETGEAR Community- jo71hnJul 04, 2019AspirantIk had je bericht gemist ik ga vanavond kijken , het draait al wel maar zeker niet optimaal , moeten iPhones vaak resetten , camera's vallen vaak uit qua bereik , dus hoop dat het goed komt , al met al best duur systeem groeten , john