× Introducing the Orbi 970 Series Mesh System with WiFi 7 technology. For more information visit the NETGEAR Press Room.
Orbi WiFi 7 RBE973
Reply

Instellen acces point xr700

Lordzelix
Follower

Instellen acces point xr700

Dus ik ben de trotse eigenaar van een netgear xr700 maar helaas geraakt het WiFi signaal niet overal in huis , heb daarom de ex7700 en ex8000 gekocht en heb deze geprobeert in te stellen als extender maar dit was niet optimaal aangezien deze een verbinding maakt met de router via een 5ghz band (dedicated backhaul) en deze dus de informatie moet ontvangen en dan nog eens terugsturen naar de router (verlies van mbits/bandbreedte) dus heb deze beiden ingesteld als accces point (aangesloten via Ethernet = geen verlies ) nu moet ik enkel nog weten hoe ik mijn Qos moet instellen aangezien de ex7700 en ex8800 via LAN zijn aangesloten op mijn router en deze dus ook tussen mijn Qos staan , heb nu in mijn Qos alles gelijk verdeeld maar volgens mij is er nog een betere instellingen mogelijk aangezien ik nu snelheden krijg op de ex7700 van ongeveer 500mb/s en op de ex8000 (beter dan ex7700) maar een 250 Mb/s , ook mijn apparaten die aangesloten zijn op de WiFi van 1 van de acces points geven een LAN verbinding weer maar dit zal wellicht een firmware fout zijn , handig om te weten mijn ex8000 is rechtstreeks aangesloten op de router en mijn ex7700 is aangesloten via LAN op de hoogte ex8000 weet niet of dit van belang is om te weten maar toch , mijn isp bedraagt 1000mb/s download en upload is 40mb/s
Model: XR700|Nighthawk Pro Gaming Router
Message 1 of 2
Netduma-Fraser
NetDuma Partner

Re: Instellen acces point xr700

Ik denk dat AP-modus de beste manier is. Hierdoor kunnen al uw apparaten rechtstreeks worden beïnvloed door QoS. Dus ik denk niet dat er iets specifieks aan deze opstelling hoeft te worden veranderd. Ik zou aanraden om eerst onze optimale instellingengids te bekijken en ons dan te laten weten of u verdere hulp nodig heeft.
http://support.netduma.com/en/support/solutions/folders/16000090646
Message 2 of 2
Discussion stats
  • 1 reply
  • 743 views
  • 0 kudos
  • 2 in conversation
Announcements

Orbi WiFi 7