Reply

Chrome-fout NET: ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID

Chrome-fout NET: ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID

"Ik krijg steeds een privacyprobleemmelding: NET :: ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID" "wanneer ik me probeer aan te melden bij mijn RN104.

Ik heb de handleiding voor het chrome certificaat gelezen, maar kan niet achterhalen hoe een certificaat moet worden geëxporteerd, want er is geen rode x alleen een rode ! driehoek en een HTTPS met een rode schuine streep. Als ik het Chrome-hulpprogramma HTTPS open, heb ik geen idee welke ik moet selecteren en of de tijd heb om het eea te proberen.

Ik heb ook de andere opties geprobeerd, zoals AV uitschakelen, Chrome-extensies uitgeschakeld zonder resultaat.

Is er een generiek certificaat dat ik kan downloaden en importeren? Netgear zou echt een betere manier moeten hebben om dit probleem online te omzeilen als je een browser moet gebruiken om de admin-pagina in te voeren. "

Model: RN104|ReadyNAS 100 Series 4- Bay
Message 1 of 2
ChristineT
Admin

Re: Chrome-fout NET: ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID

Het is een zelfondertekend certificaat, dus het kan per definitie niet worden geverifieerd. Persoonlijk klik ik gewoon door. Chrome gebruikt het oorspronkelijke OS-certificaatarchief, dus de details verschillen een beetje per besturingssysteem. Als u het cert. wilt opslaan met de huidige Chrome-browser, klikt u op de drie puntjes uiterst rechts en kiest u developer-tools. Kies vervolgens "beveiliging" en bekijk vervolgens het certificaat. Ga vervolgens naar het tabblad "Details" en u ziet een optie voor kopiëren naar bestand.
Message 2 of 2
Discussion stats
  • 1 reply
  • 2358 views
  • 0 kudos
  • 2 in conversation