Reply

Re: Firmware Version V1.0.9.88_10.2.88 drama

Paul-Jan
Tutor

Firmware Version V1.0.9.88_10.2.88 drama

Deze update is een drama. Heb getracht deze ongedaan te maken maar dat lukte zelfs niet ! na een uur was de Router nog steeds bezig met installeren van de eerdere firmware. Uiteindelijk de router uit en aan gezet (risico) Hij starte wel op maar helaas met de laatste firmware.

De problemen: uitgifte dubbel IP adres. Access Control geeft na opstart maar een deel van de aangesloten apparaten weer. De lijst met niet aangesloten app. is dan erg groot, en 90% van deze app. is gewoon online.  In de Nieuw aangemelde app. komen niet in in de lijst als Blocked ? pas na meerdere uren. De namen van de app. verdwijnen uit de Device name lijst. Als er een naam staat en je wil deze bewerken is de naam geheel weg. 

Het Guest netwerk werkt niet meer, geeft wel verbinding maar geen toegang tot internet. Dus even een gast aanmelden is er niet meer bij. Als ik zoek op dit probleem op het internationale forum dan zijn er echt heel veel problemen met deze firmware versie ! Er zullen vast nog meer problemen inzitten dan ik nu heb gezien / gevonden. Dus geen beste beurt van NetGear, slecht getest ! (geen goede FAT & SAT gedaan) Ik heb desgewenst meerdere screenshots van de problemen.

Model: R7000|AC1900 Smart WIFI Router
Message 1 of 11
FrankHe
NETGEAR Employee Retired

Re: Firmware Version V1.0.9.88_10.2.88 drama

Hallo @Paul-Jan,

 

Kun je me je contactgegevens en het serienummer via PM sturen, zodat onze ondersteuning contact met je kan opnemen?

 

Vriendelijke groeten

FrankHe
NETGEAR Community

Message 2 of 11
Paul-Jan
Tutor

Re: Firmware Version V1.0.9.88_10.2.88 drama

Dank voor de reactie, ik ben net de hele morgen bezig geweest met de Router; een harde reset... dus weer wel even wat werk ! 

(zie voor Router info de bijlage)

Alles lijkt nu weer normaal te werken behalve:

De apparaatnaam veranderen / aanpassen werkt niet in "Aangesloten apparten" en ook niet in de "Toegangscontrole" 

Ook bij "aangesloten apparaten" is het niet mogelijk om iets aan te passen, dan geeft de Router een foutmelding "invalid model name.(symbol)"

Als een nieuw app. geen naam heeft is het ook niet mogelijk om een naam toe te kennen.

Ik heb nog niet geprobeerd om een "nieuw app" toe te kennen aan de Router, dit gaf namelijk ook problemen.   

Model: R6900|Nighthawk AC1900 Smart WiFi Router
Message 3 of 11
FrankHe
NETGEAR Employee Retired

Re: Firmware Version V1.0.9.88_10.2.88 drama

Hallo @Paul-Jan.

 

In je eerste bericht heb je gespecificeerd als een router R7000 en nu R6900. Welke is het precies? Gelieve ook geen serienummer etc. hier openbaar te posten.

 

Vriendelijke groeten

 

FrankHe
NETGEAR Community

Message 4 of 11
Paul-Jan
Tutor

Re: Firmware Version V1.0.9.88_10.2.88 drama

Fout melding, maakt niet uit wat je wil wijzigen, niets "pakt"... 

Ook de Email werkt niet, de gegevens blijven wegvallen. Alle velden elke keer weer helmaal leeg na update van de pagina. 

Message 5 of 11
FrankHe
NETGEAR Employee Retired

Re: Firmware Version V1.0.9.88_10.2.88 drama

Hallo @Paul-Jan,

 

Verwijder de tijden - uit de apparaatnaam. Test manier.

 

Vriendelijke groeten

FrankHe
NETGEAR Community

Message 6 of 11
Volta77
Aspirant

Re: Firmware Version V1.0.9.88_10.2.88 drama

Ook ik heb issues na installatie van de laatste firmware v1.0.9.88-10.2.88.

De router heeft een hele dag staan knipperen, kwam niet meer terug in de normale setting, geen verbinding meer. Ik heb uiteindelijk de stroom er even afgehaald na 8 uur, maar helaas geen resultaat. De router blijft met het linker lampje knipperen en verder doet de R7000 helemaal niks meer. Jammer, want hij was altijd mooi stabiel en elke update van firmware ging altijd goed. Kan ik nog iets doen met de R7000 of is die nu rijp voor de kliko?

Message 7 of 11
FrankHe
NETGEAR Employee Retired

Re: Firmware Version V1.0.9.88_10.2.88 drama

Hallo @Volta77,

 

Welkom bij de NETGEAR-Community.

 

Kun je deze gids proberen?

 

Vriendelijke groeten

FrankHe
NETGEAR Community

Message 8 of 11
Jorm61
Aspirant

Re: Firmware Version V1.0.9.88_10.2.88 drama

Bij mij bleef de firmware update ook hangen. Kon hem ook alleen maar resetten.

Nu brandt alleen het aan/uit lampje en kan ik zelf middels de ethernet kabel geen verbinding krijgen met de router.

Iemand een idee of pech gehad (eigenlijk te gek voor woorden als zoiets gebeurd bij een firmwareupdate)

Model: R7000|AC1900 Smart WIFI Router
Message 9 of 11
FrankHe
NETGEAR Employee Retired

Re: Firmware Version V1.0.9.88_10.2.88 drama

Hallo @Jorm61,

 

Welkom bij de NETGEAR-Community.

 

Kun je deze gids proberen?

 

Vriendelijke groeten

FrankHe
NETGEAR Community

Message 10 of 11
Jorm61
Aspirant

Re: Firmware Version V1.0.9.88_10.2.88 drama

Het is gelukt met enkele aanvulligen.

TFTP client stond niet aan bij Win7 Onderdelen en cd desktop

werkte ook niet. Dus firmwarebestand in de dir gezet waar ik ook

in kwam toen ik cmd opstartte. 

 

TOP

Message 11 of 11
Discussion stats
  • 10 replies
  • 6672 views
  • 0 kudos
  • 4 in conversation