Reply

Geen wifi wordt uitgezonden vanuit Netgear M1 1100EUS

hbeeke
Follower

Geen wifi wordt uitgezonden vanuit Netgear M1 1100EUS

Goedemorgen,

Ik zie geen wifi meer van de mobiele router M1 1100EUS, als ik wil verbinden met een tablet of telefoon.

Hij heeft goed gewerkt, echter in het buitenland had ik van de een op andere dag geen wifi meer. Deze router is helaas buiten de garantie.

 

Als ik de router opstart, dan blijft het oranje lampje oranje branden (en slaat na enige tijd vast).

Hij geeft aan dat er verbinding is met het Vodafone netwerk (ook heb ik een andere simkaart van T-mobile geprobeerd).

Hij geeft verder als melding APN Setup Required via http://m1login.net. Maar omdat wifi niet uitgezonden wordt, kan ik geen toegang krijgen. Dit lukt ook niet via 192.168.1.1.

Ik heb daarbij ook diverse malen een fabrieksreset gedaan. Dat heeft he;laas niet geholpen

 

Wat heb ik gedaan:

Met een netwerkkabel heb ik toegang kunnen krijgen tot de instellingen van de router. Naar mijn mening staat alles goed.

Wat mij wel opvalt is, dat de geïnstalleerde versie nieuwer is dan die van de Nederlandse site (Lijkt wel de Amerikaanse versie) Geprobeerd om de Nederlandse versie te installeren, maar krijg een foutmelding dat het systeem van de router hiervoor niet geschikt is.

Vervolgens heb ik advies gekregen om de Nederlandse versie te installeren via Tftpd64. Ook hierbij krijg ik een foutmelding.

Ook heb ik diverse sites bezocht, maar heb geen oplossing kunnen vinden.

 

Ik zou het erg jammer vinden, als deze fijne Netgear M1 router niet meer te activeren is.

 

Daarom mijn vraag: Heeft iemand nog een oplossing, wat ik kan uitproberen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

 

Henk

Message 1 of 1
Discussion stats
  • 0 replies
  • 488 views
  • 0 kudos
  • 1 in conversation