Reply

Offline

Vilanza
Aspirant

Offline

Hi,
Ik heb nu een paar weken de Orbi Pro staan. Een router, twee satellieten. Sinds gisteren krijg ik zo 6 keer de melding, dat het Devices offline is. De periodes variëren van 1 minuut, tot 5 minuten. We hebben expres gekozen voor het orbi systeem, omdat we een stabiel netwerk nodig hebben voor ons kantoor aan huis. Ik kan nu niet zeggen, dat het op deze manier lekker werkt. Wat kan er aan de hand zijn? Satellieten staan op nog geen 10 meter van de router. En de bekabelde verbindingen zitten rechtstreeks op router.

Gr Renate
Message 1 of 6
FrankHe
NETGEAR Employee Retired

Re: Offline

Hallo @Vilanza,

 

Welk ORBI-systeem is het?

Welke apparaten worden offline weergegeven?

Hoe zijn de satellieten verbonden met de router en welke apparaten zijn verbonden?

Welke firmware bevindt zich op de router en satelliet (nummers)?

 

Vriendelijke groeten

FrankHe
NETGEAR Community

Message 2 of 6
Vilanza
Aspirant

Re: Offline

De satellieten zijn draadloos verbonden met de router. Aan de router hangt een Netgear switch gs728tpp. Hierop zijn alle bedrade verbindingen op aangesloten. (Pc’s, tv’s, alarm, Domotica, camera’s, enz)
Firmware: 2.3.5.108. (Bij router en satellieten)
Model: SRK60B03|Orbi Pro Tri-Band Business WiFi System
Message 3 of 6
FrankHe
NETGEAR Employee Retired

Re: Offline

Hallo @Vilanza,

 

Welk apparaat staat op de bijgevoegde foto? De combinatie 08 A1 6C geeft het MAC-adres van het apparaat aan.

 

Vriendelijke groeten

FrankHe
NETGEAR Community

Message 4 of 6
Vilanza
Aspirant

Re: Offline

Dat is de router zelf
Message 5 of 6
FrankHe
NETGEAR Employee Retired

Re: Offline

Hallo @Vilanza.

 

 

Helaas hebben we niet de mogelijkheid om problemen met inzicht in de community op te lossen.

 

Neem contact op met onze telefonische ondersteuning.

 

Vriendelijke groeten

FrankHe
NETGEAR Community

Message 6 of 6
Discussion stats
  • 5 replies
  • 2556 views
  • 0 kudos
  • 2 in conversation