Reply

Re: R7000 connectie problemen

Kneh59
Guide

Re: R7000 connectie problemen

Hoi Ben,

Je meldt dat je een reset hebt gedaan, bedoel je daar een fabrieksreset mee?

Zo nee, welke instellingen heb je dan opnieuw gedaan?

 

Alvast bedankt voor je reactie.

 

Mvg,

Henk

Model: R7000|AC1900 Smart WIFI Router
Message 26 of 56
Benvan68
Guide

Re: R7000 connectie problemen

Hallo Henk,

Ik heb de reset knop gebruikt om de router te resetten en heb bepaalde instellingen opnieuw handmatig ingesteld. In tegenstelling tot mijn actie daarvoor (backup gemaakt en deze na reset gerestored) heb ik nu, vooralsnog, geen problemen meer. Dus schijnbaar zit er toch een verschil tussen beide. Hopelijk je hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Mvrgr.

Ben

Model: R7000|AC1900 Smart WIFI Router
Message 27 of 56
Louis55
Tutor

Re: R7000 connectie problemen

Hallo Ben. Ik ben een leek op dit gebied. Is alleen resetten naar fabrieksinstellingen voldoende?

Ik neem aan dat je wel op de laatste update van de firmware moet zitten,. 

Want daar gaat het blijkbaar fout. 

Gr. Louis

Model: R7000|AC1900 Smart WIFI Router
Message 28 of 56
Benvan68
Guide

Re: R7000 connectie problemen

Goedenavond,
Dat klopt, na download en installatie vd laatste firmware heb ik de router gereset en opnieuw ingesteld. Daarna tot nu toe, geen problemen meer gehad.
Gr
B
Model: A7000|Nighthawk AC1900 WiFi USB Adapter - USB 3.0
Message 29 of 56
Kneh59
Guide

Re: R7000 connectie problemen

Hallo Ben,

 

Na een hardware reset heb ik ook alles opnieuw ingesteld.
Nu heb ik geen problemen meer.

Mij huidige Firmware versie is V1.0.9.88_10.2.88

 

Bedankt voor de info.

 

Met vriendelijke groet,

Henk

Model: R7000|AC1900 Smart WIFI Router
Message 30 of 56
Louis55
Tutor

Re: R7000 connectie problemen

Heb ook afgelopen vrijdag reset gedaan. Loopt tot nu toe goed. Niets gek gemerkt. Bedankt voor de tip. Tevens huwelijk gered 👍😁
Model: R7000|AC1900 Smart WIFI Router
Message 31 of 56
Benvan68
Guide