Reply

Re: R7000 connectie problemen

just4sea
Initiate

Re: R7000 connectie problemen

Triest om hier al jullie reacties te lezen en dat het niet wordt opgelost door Netgear. Wij hebben eenzelfde router sinds december 2016 in bezit. En ook bij ons begonnen na ongeveer 2 jaar de problemen. Het wifi signaal valt helemaal weg. Als je de router reset, gaat het even goed, maar daarna begint het gedonder weer.

We hebben de router achter een ziggo modem (in bridge-modus) staan. 

 

Iedere keer nieuwe updates geïnstalleerd en dan lijkt het weer even goed te werken. Maar na een week of wat begint dan het gedonder opnieuw. En sinds we allemaal thuis werken ivm de coronasituatie met digitaal onderwijs bij de kinderen wordt het er niet beter op.

 

Het is toch van de zotte dat Netgear dit niet goed oplost? Zouden we niet een consumentenprogramma o.i.d. moeten inschakelen zoals bijvoorbeeld Tros Radar? Ik ben lid van de consumentenbond en zal daar ook eens navragen. 

En ik ga ook een tweet sturen naar Netgear.

Message 51 of 56
just4sea
Initiate

Re: R7000 connectie problemen

Deze router wordt nog steeds verkocht. Ik heb intussen reviews geplaatst op coolblue en bol.com waarin ik mensen afraad om dit product te kopen. Misschien een tip om dit allemaal te doen?  Hoe meer slechte review, hoe minder deze wordt verkocht...?!?

Model: R7000|AC1900 Smart WIFI Router
Message 52 of 56
Larsvl
Aspirant

Re: R7000 connectie problemen

Ik had hetzefde probleem. Gezien de garantie weg is heb ik de gok genomen om Tomato firmware te installeren. Alle problemen zijn bij mij hierdoor opgelost.
Message 53 of 56
Larsky
Aspirant

Re: R7000 connectie problemen

Helaas lees ik nu pas deze berichten. Overal staat deze router als erg goed beschreven. Vandaar aangeschaft. Nu nog geen maand in gebruik en krijg al de storingen zoals door jullie omschreven. Wellicht maar retour nu het nog kan. Als dat nog lukt
Model: R7000|AC1900 Smart WIFI Router
Message 54 of 56
JohN__
Tutor

Re: R7000 connectie problemen

Zou ik zeker doen, komt nooit meer goed die troep. En dat gezegd hebbende zou ik zelfs niet meer voor netgear kiezen, service is zoals blijkt ook beneden alle peil.
Message 55 of 56
Larsky
Aspirant

Re: R7000 connectie problemen

Beetje lullig misschien om hier te vragen. Maar wat adviseren jullie dan? Is er een netgear router zonder deze problemen?
Message 56 of 56
Discussion stats
  • 55 replies
  • 17592 views
  • 16 kudos
  • 11 in conversation