Reply

R7000 verbinding drama’s.

JohnGoedhart
Aspirant

R7000 verbinding drama’s.

Hi,

Sinds een kleine maand ben ik in het bezit van een R7000 AC1900 router. In het begin laaiend enthousiast. Zeer snel, mooie mogelijkheden wat statistieken en ouder instelling betreft.

Maar, sinds enkele dagen word ik knettergek van dit ding. Sinds een paar dagen moet ik ineens elke ochtend de retour re-booten om weer een beetje WiFi te hebben. Sinds vandaag is helemaal mis. Verbinding via Wifi krijgen gaat nog. Zodra ik iets van internet raadpleeg dan vliegt deze gelijk eraf. Op diverse apparaten.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik ben inmiddels buiten mijn 14 dagen retour periode. Even terug sturen omdat ik niet blij ben gaat niet meer.

Ik hoor het graag.

John
Model: C7000|Nighthawk - AC1900 WiFi Cable Modem Router
Message 1 of 3
JeroenW
Aspirant

Re: R7000 verbinding drama’s.

Goedenavond,
Wij ervaren de laatste weken ook verbindingsproblemen. Bijna iedere dag valt de verbinding wel een keer weg. Gisteravond gingen de 2e leds weer op oranje. Laatste firmware staat nu op V1.0.9.88_10.2.88. Ik lees op de Netgear site dat er een nieuwe update is, zou dit de oplossing zijn? Ziggo modem is inmiddels al vervangen maar dat blijkt het probleem niet te zijn. Wat mij ook verbaasd en teleursteld is dat die nieuwste update niet via de webinterface te downloaden is.. ook niet via de Nighthawk app.
Model: R7000|AC1900 Smart WIFI Router
Message 2 of 3
JohnGoedhart
Aspirant

Re: R7000 verbinding drama’s.

Hoi Jeroen,

De update was inderdaad niet mogelijk in de App. Ik heb deze moeten downloaden en handmatig moeten uploaden. Vreemd genoeg gaf de routerpagina namelijk aan dat hij wel up to date was. Na deze update was het nog steeds niet goed. Daarna een fabrieksreset gedaan. Dat leek wel aardig te gaan maar toen veel gedoe mijn Sonos speakers.


Aangezien ik veel berichten lees over de R7000 heb ik besloten hem toch retour te doen. Ik heb nu een TP-link draaien in Mesh. So far so good.
Message 3 of 3
Discussion stats
  • 2 replies
  • 1444 views
  • 0 kudos
  • 2 in conversation