Reply

Re: RBR50 trage toegang tot websites

NorbiRBR50
Follower

RBR50 trage toegang tot websites

Sinds kort heb ik een nieuwe Ziggo Ubee modem UBC1318 met een gigasnet aansluiting op mijn bestaande Orbi RBR50 netwerk met 1 sateliet. Sinds de installatie die door Ziggo is uitgevoerd is het draadloos benaderen van websites via de Orbi enorm traag. Bedraad vanaf de Ubee is geen probleem.

 

Als je een link start duurt het tot wel 10 seconden voordat eerst de melding "Deze website is niet bereikbaar" in beeld komt. Hierna verschijnt de website alsnog. Dit geldt voor alle apparaten laptops, telefoons en tablets. 

 

Heeft iemand een idee of er door de nieuwe modem aanpassingen in de RBR50 configuratie nodig zijn? Zoja welke?

 

Ik hoor het graag!

Model: RBR50|Orbi AC3000 Tri-band WiFi Router
Message 1 of 3
NTGRBenelux
NETGEAR Employee Retired

Re: RBR50 trage toegang tot websites

Beste is om support te bellen op +31(0)20 721 9080

Message 2 of 3
ernestvdh
Aspirant

Re: RBR50 trage toegang tot websites

hi,

 

vraag eerst aan Ziggo , of ze de modem in de Bridge modus voor je zetten, zodat je zelf je orbi systeem kan fine tunen.

ECHTER , wanneer in Bridge modus, dan moet je de orbi UTP in poort 1 vd ziggo modem stoppen. De rest vd poorten op de ziggo modem kan je niet gebruiken. Alle poorten op je Orbi kan je gewoon gebruiken.

 

ik heb ook een ps4(pro), en alles werkt perfect, de orbi is fantastisch, heb ik gehele huis en balkon de volledige snelheid.

 

ik heb ook nog een bestand toegevoegd.

 

suc6,

 

ernest.

Message 3 of 3
Discussion stats
  • 2 replies
  • 1733 views
  • 0 kudos
  • 3 in conversation