Reply

Re: Rax40 wifi valt steeds weg.

rayhagi
Aspirant

Rax40 wifi valt steeds weg.

Beste leden,
Ik heb een Rax40 waar de Wi-Fi steeds van weg valt.
Moet ik stroom er steeds afhalen, om de boel weer op te starten...
Wanneer komt er weer eens een update voor meer stabiliteit @netgear.

Meer mensen hier last van ?
Message 1 of 7

Accepted Solutions
Alblas_20
Initiate

Re: Rax40 wifi valt steeds weg.

Inmiddels de oplossing elders op dit forum gevonden. Je moet de laatste firmware update V1.0.3.88 installeren welke te vinden is op de website/support van de netgear site. Installatie kan enkel door vanaf de PC in te loggen op je router. Vreemd genoeg geeft de app als laatste firmware V1.0.3.80 waardoor het lijkt alsof je up-to-date bent. Heb de firmware geinstalleerd en geen problemen meer gehad.

 

 

 

 

View solution in original post

Message 6 of 7

All Replies
Bas193
Initiate

Re: Rax40 wifi valt steeds weg.

Ik heb sinds een paar dagen exact hetzelfde probleem met mijn RAX80. Om de haverklap van de wifi weg, maar ook mijn internet. 

 

Tot op heden ook nog geen passende oplossing gevonden voor het probleem. 

Model: RAX80|Nighthawk AX8 8-Stream WiFi Router
Message 2 of 7
rayhagi
Aspirant

Re: Rax40 wifi valt steeds weg.

Gek wordt je ervan,hoop op een oplossing.
Message 3 of 7
Alblas_20
Initiate

Re: Rax40 wifi valt steeds weg.

Ook ik heb dit probleem en ook geen oplossing helaas. Waardeloos. koop je een duur apparaat, werkt het voor geen meter! Moet hem iedere dag meerdere malen aan en uit zetten.Opstarten duurt bijna 5 minuten. In deze Coronatijden een mooie tijdsbesteding maar doe toch liever andere dingen. Wellicht is Netgear zelf bekend met dit probleem...


Message 4 of 7
rayhagi
Aspirant

Re: Rax40 wifi valt steeds weg.

Ik heb geen idee of dit bekend is bij netgear,Ik neem aan dat ze wel meekijken, als er een nieuw topic gestart wordt..
Ik hoop snel op een update, aangezien wij dus niet de enige zijn.
Message 5 of 7
Alblas_20
Initiate

Re: Rax40 wifi valt steeds weg.

Inmiddels de oplossing elders op dit forum gevonden. Je moet de laatste firmware update V1.0.3.88 installeren welke te vinden is op de website/support van de netgear site. Installatie kan enkel door vanaf de PC in te loggen op je router. Vreemd genoeg geeft de app als laatste firmware V1.0.3.80 waardoor het lijkt alsof je up-to-date bent. Heb de firmware geinstalleerd en geen problemen meer gehad.

 

 

 

 

Message 6 of 7
rayhagi
Aspirant

Re: Rax40 wifi valt steeds weg.

Top, dart ga ik proberen.
Bedankt voor je mededeling, en hulp.
Message 7 of 7
Discussion stats
  • 6 replies
  • 7553 views
  • 3 kudos
  • 3 in conversation