Reply

ReadyNAS RND 2000 V2 vs RND 2000 V2

JorritKeus
Follower

ReadyNAS RND 2000 V2 vs RND 2000 V2

Hallo allen, graag jullie ideeen;

Ik heb een RND 2000 V2 hier zeten 2 2TB HDD in. Ik kreeg een melding dat er één instabiel was, dus ik op het internet op gezocht wat er in een RND 2000 V2 kon, en aangezien hij aardig vol stond en de RND 2000 V2 ook 4TB aan kon, heb ik er hier 2 van besteld. Ik ben al 2 weken bezig om het werkend te krijgen (ben geen prof op dit gebied). Na een hoop gezoek ben ik er achter wat er aan de hand is, ik heb een RND 2000 V2 en geen RND 2000 V2, het schijnt dat er 2 types zijn met de zelfde naam, de eerst kan geupdate worden tot 4.1.16 en de tweede kan geupdate worden tot firmware 5.3.13. De 2e kan dus wel 4TB aan.

Ik baal hier stevig van, op zich is de NAS ruim 10 jaar oud dus misschien ook wel aan vervanging toe, echter het gaat om het feit dat dit niet duidelijk beschreven staat. Ik heb geprobeerd in contact te komen met de klanten service, maar deze geeft alleen maar meldingen dat de support van mijn product is verlopen:(.

Het is voor mij meer een Principe kwestie, en baal er van dat ik nergens mijn ei kwijt kan.

Hoe is jullie ervaring met de support en komen dit soort kronkels meer bij Netgear voor?

Ik twijfel sterk of mijn nieuwe NAS nog wel een Netgear moet worden of dat ik verstandig aan doe om naar de concurrent te gaan.

Alvast bedankt voor jullie aandacht.

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Model: RND2000v2|ReadyNAS Duo v2 Chassis only
Message 1 of 1
Discussion stats
  • 0 replies
  • 752 views
  • 1 kudo
  • 1 in conversation