Reply

configuratie satelieten SXR30 router

FoxyFoxster
Aspirant

configuratie satelieten SXR30 router

Ik heb een router SXR30 met twee satellieten SXS30.

Beide satellieten zijn bedraad verbonden met cable6 draad.

Router staat in mijn bureel op verdiep 1 - sateliet 2 staat op eerste verdiep en dus dichter bij router - satelliet 1 staat in living op 20 cm van Oled TV LG.

 

Ik heb vragen die ik niet direct kan verklaren:

- satelliet  1 heeft een ip nummer en verbonden met router netgear. Echter hetzelfde ip nummer komt nogmaals voor in de lijst met als vermelding DEV-BC:9B:6B als netgear generic (maar is geen apparaat) en is ook bedraad en verbonden met sateliet2. Wat is dat?

- satelliet 2 heeft ander ip nummer maar dit komt maar 1x voor en verbonden met router.

 

Andere zaak:

Mijn IWatch neemt altijd verbinding met router op 2.4Ghz en de verdinging is "very poor". Als dat zo is waarom neemt dat geen verbinding op Sateliet 1 op 2 meter??

 

Andere zaak:

Mijn nieuwe oled tv verbind zich op de 2.4 Ghz met sateliet 1 (heb het ook soms als gezien op sateliet2 op 2.4 Ghz) en draadloos.

Deze tv staat op 20 cm van sateliet 1. Test is de verbinding in mijn living met mijn IPhone krijg ik verbinding 190 Mbit.

Test ik de verbinding van de TV (app op tv) dan krijg ik Download van 3.4 Mbit en Upload van 6 Mbit.

Waarom verbind die TV zich niet met sateliet 1 wifi en op 5 Ghz om een betere DL te hebben?? 

Kan daar niet bij, hoewel de tv goed speelt.

 

Wie is beter thuis is deze zaken?

Dank voor de moeite

 

Groeten

Erik

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Message 1 of 1
Discussion stats
  • 0 replies
  • 667 views
  • 0 kudos
  • 1 in conversation