Reply

via email gedeelde link naar shared map op Netgear ReadyNAS 102 RN10200 werkt niet

casuprod
Tutor

via email gedeelde link naar shared map op Netgear ReadyNAS 102 RN10200 werkt niet

Ik maak een share aan op mijn Netgear ReadyNAS 102 RN10200 Firmware 6.10.5 Hotfix 1 via mijn beheerpagina

(maakt niet uit op welke van de 3, deze hebben exacte dezelfde instellingen en firmware)

 

Deze share kan ik in mijn thuisnetwerk of via de telefoon (zonder wifi) via de netgear app benaderen zonder problemen.

 

Als ik deze share wil delen via e-mail met iemand ga ik naar de readycloud, log in op mijn nas, rechtsklik op de share Kies voor Share as Link

 

Vink Requires Password aan, vul een ww in en kies expires after en kies een datum en vink Notify me when link is cliked aan.

 

Ik kopieer de link die verschijnt en mail hem naar mezelf en diegene waarmee ik hem wil delen. Als ik de link probeer te benederen krijg ik een inlogscherm, vul het ww in en krijg ik de foutmelding

 

The requested resource does not exist.

 

Een vriend van mij die eenzelfde nas heeft (zelfde firmware), gebruikt de zelfde methode en krijgt ook deze foumelding.

 

VPN staat uit, poorten staan goed wamt via de telefoon kan ik hem gewoon benaderen via de app of via readycloud op de pc van een vriend.

 

Suggesties voor een oplossing??

 

 

 

 

Model: RN10200|ReadyNAS 100 Series 2- Bay (Diskless)
Message 1 of 1
Discussion stats
  • 0 replies
  • 1848 views
  • 0 kudos
  • 1 in conversation