NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.

Forum Discussion

jo71hn's avatar
jo71hn
Aspirant
Jun 19, 2019

Verbinding satellieten steeds weg

De router verliest steeds verbinding met 5 satellieten , vandaag alles gereset en het leek goed te gaan , nu een uur verder weer alles op offline , wie o wie kan helpen ??

7 Replies

• FrankHe's avatar
    FrankHe
    NETGEAR Employee Retired

Hallo jo71hn

Welkom bij de NETGEAR-community.

Het lijkt erop dat uw systeem overbelast is. NETGEAR beveelt maximaal drie satellieten per ORBI-router aan.

Verwijder alstublieft twee satellieten als een test.

Vriendelijke groeten

FrankHe
    NETGEAR Community

• jo71hn's avatar
      jo71hn
      Aspirant
      Oké ga ik proberen , had extra gekocht vanwege de tegenvallende dekking , ik meld me weer als het niets helpt groeten , john
    • jo71hn's avatar
      jo71hn
      Aspirant
      Hoi , heb gisteren getest met drie , nog steeds zelfde probleem , router weer opnieuw geïnstalleerd met slechts 1 satteliet ongeveer 15 meter van de orbi router en is al amberkleurig , wat zou ik nog kunnen fine tunen om betere dekking te krijgen? Het betreft oud huis met houten plafonds en weinig stenen muren ? Kan weinig vinden over de fijnere instellingen , wat ik begreep staat mesh ook standaard uit en lijkt het er ook dat de sattelieten zich verbinden ipv dat ze onderling verbinden ? Graag uw advies , groeten , john
      • FrankHe's avatar
        FrankHe
        NETGEAR Employee Retired

Hallo jo71hn,

Voordat we verder gaan, heb ik een paar vragen.

Welke firmwareversie is er op de router en op de satelliet?

Wat u beschrijft, satelliet naar satelliet wordt Daisy Chain genoemd. In de instellingen van de router kunt u dit vinden onder Geavanceerde WiFi-instellingen

Als het is ingeschakeld, schakelt u het uit en test u het opnieuw.

Vriendelijke groeten

FrankHe
        NETGEAR Community