NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.
Forum Discussion
Cees2841
Oct 17, 2020Tutor
Firmware update lukt niet
Huidige versie van firmware is V1.4.1.50_1.3.10. Krijg melding dat er een firmware update (R8000P-V1.4.1.64_1.3.25) is. Pas die ook toe. Router start opnieuw op, maar oude firmware versie blijft zic...
Djo90
Jan 12, 2021Aspirant
Netgear gaf in mijn situatie aan dat er geen concreet probleem te vinden was.
Later werd ik toch gemaild dat de router gewisseld kon worden, kennelijk hebben ze toch iets gevonden. Inmiddels hebben wij een nieuwe en is de oude retour. Tot op heden heb ik nog geen update uitgevoerd dus weet ik de werking van de nieuwe nog niet.
Later werd ik toch gemaild dat de router gewisseld kon worden, kennelijk hebben ze toch iets gevonden. Inmiddels hebben wij een nieuwe en is de oude retour. Tot op heden heb ik nog geen update uitgevoerd dus weet ik de werking van de nieuwe nog niet.
Djo90
Jan 12, 2021Aspirant
Ik zal de komende dagen proberen om de laatste update erop te zetten. Dan kom ik terug op de werking van de nieuwe.
- Cees2841Jan 12, 2021Tutor
Bedankt. Ik wacht jou uitkomst af.
- Djo90Jan 20, 2021Aspirant
Goedenavond,
Ik zou nog antwoorden dus bij deze.
Ik heb net succesvol de firmware update versie 1.4.1.68_1.3.28 geinstalleerd.
De versie die op de router stond was de 1.4.168_1.3.22.
Dit is de eerste update die ik heb uitgevoerd nadat de router door netgear is gewisseld.
Ik denk dat u wellicht een router uit dezelfde batch heeft die hetzelfde probleem had als de onze.
Die wilde namelijk ook met geen mogelijkheid de firmware updaten.
Ik zou contact opnemen met netgear om uw klacht te melden.
- Cees2841Jan 23, 2021Tutor
Dankt voor uw antwoord.
Ik zal contact opnemen met Netgear.
Kunt u misschien aangeven op welke manier u contact met Netgear hebt opgenomen.
Met vriendelijke groet.