NETGEAR is aware of a growing number of phone and online scams. To learn how to stay safe click here.
Forum Discussion
Martijn_R
Jun 12, 2020Follower
RAX40, disconnects frequently
Mijn Rax40 (firmware v1.0.3.64_1.0.1) valt steeds uit:
- Soms kan er geen ipadres verkregen worden
- Soms helemaal offline
- Soms sommige apparaten offline
We werken met verschillende toestellen, surface 4 pro, surface go, samsung 10+, iphones en xbox. Beide frequenties ingesteld (2,4 en 5 ghz), geen gastaccount.
Product werkt niet naar behoren. Zijn er meer met dit soort problemen?
7 Replies
- BGESTutorWij hebben het zelfde probleem
- PatrickVerwaterAspirantHier ook hetzelfde probleem.
- WincookAspirant
Bij mij hetzelfde probleem, de hele 5Ghz band lag eruit vd week. Pas na een herstart kwam ie weer in de lucht. Zeer onstabiel. Breng hem vd week weer retour.
- Sebastiaan78Aspirant
Vorige de router een update gegeven via de app omdat de app dat aangaf. Sindsdien is het een drama, valt continue zowel wifi signaal als bekabeld internet uit. Router aantal keren uitgezet en opnieuw laten opstarten, maar het opstarten gaat ook al erg traag en uiteindelijk nog steeds geen internet. boven staat een oude router ook aangesloten op dezelfde modem en die doet het wel prima, dus het is echt de netgear router die problemen geeft. Wat kan ik doen?
- Martin71968Aspirant
Sinds de firmware update heb ik hier ook last van.
Downgraden ga ik binnenkort proberen.
Ook wordt aangegeven om de router naar fabrieksinstellingen te zetten en dan opnieuw een netwerk op te zetten.
Het is een groot probleem bij alle Netgear routers (zie forum) sinds de laatste update.
Ik hoop dat ze met een nieuwe update dit verhelpen.
Gr. Martin
- LynnfieldAspirant
`heb de downgrade geprobeerd. Was niet geheel de oplossing (kreeg andere vage klachten op het gebied van Wifi toegang). Heb weer de laatste versie erop gezet en hoop nu op een nieuwe versie.
- verdouw1AspirantThe Orbi app op m’n gsm is verdwenen en ik krijg hem niet meer terug ...we niet goed enz