Reply

satelliet Orbi RBR750 blijft verbinding zoeken

japie1967
Follower

satelliet Orbi RBR750 blijft verbinding zoeken

Mijn Orbi satelieten blijven verbinding zoeken met de router. Begint eerst wit te knipperen en kleurt. daarna blauw. Herhaalt dat soms meteen een paar keer. Op mn Orbi-app is dan te zien dat een satelliet bedraad is verbonden (is niet zo allebei draadloos)  Heb het system naar fabrieksinstellingen teruggezet maar niks helpt Gaat om  het RB750 systeem, router met twee satellieten. FrimwareversieV4.6.3.7. Heeft iemand een suggestie hoe dit op te lossen. 

Message 1 of 2
Berryvl
Star

Re: satelliet Orbi RBR750 blijft verbinding zoeken

Hoi,

Er is momenteel zeer veel te doen over de laatste firmware van de RBK75x (RBR750 + RBS750). Aangezien de firmware update uiteindelijk automatisch uitgevoerd wordt, en het niet mogelijk is om (eenvoudig) te downgraden naar een vorige versie zitten momenteel behoorlijk veel mensen (ik ook) met de 'gebakken peren' Ik ben gestop met het benaderen van NG Support, ze kunnen niet echt helpen omdat de uiteindelijke oplossing moet komen in de vorm van een firmware update. De vraag is nu even wanneer die komt...

Solved: New - RBK752/753 Firmware Version 4.6.3.7 Release... - Page 3 - NETGEAR Communities

In dit topic (US versie van de community) zie je een beetje wat er allemaal aan de hand is. De problemen die jij ervaart komen daar ook terug..

 

Grt,

 

 

Message 2 of 2
Discussion stats
  • 1 reply
  • 860 views
  • 1 kudo
  • 2 in conversation